Blog
Jak zdobyć i utrzymać nowych klientów?
Zastanawiasz się, co zrobić, aby przyciągnąć klientów? Wiele zależy od tego, w jakiej branży działasz, jednak istnieją uniwersalne sposoby, które zwiększają szanse na dotarcie do nowych osób. Na czym polega pozyskiwanie klientów i jak utrzymać stałego klienta, kiedy już uda nam się go przyciągnąć?
Bądź tam, gdzie Twój klient
Jeśli zależy Ci na pozyskaniu klientów z Poznania lub Warszawy, zarejestruj firmę pod adresem w jednym z tych miast. Możesz to zrobić dzięki usłudze wirtualnego biura, która obejmuje również odbiór korespondencji. Jak zdobyć więcej klientów? Prestiżowy adres w centrum metropolii to dobry sposób na pozyskanie odbiorców z dużych miast, którzy chętniej skorzystają z usług firmy z Poznania lub Warszawy niż z mało znanego miasteczka.
Postaw na marketing internetowy
Jak zdobywać nowych klientów? Najłatwiej przez internet! Sama strona internetowa może nie wystarczyć, jeśli nie jest zoptymalizowana pod SEO i najczęściej wyszukiwane frazy kluczowe. Jeśli nie masz doświadczenia w online marketingu, skorzystaj z pomocy agencji, która zajmie się również reklamą w internecie. W obecnych czasach duże znaczenie ma też prowadzenie mediów społecznościowych, dlatego zaprzyjaźnij się z Facebookiem lub znajdź specjalistę od prowadzenia social mediów.
Jak utrzymać stałego klienta?
Pozyskanie klienta to duże osiągnięcie, jednak musisz liczyć się z tym, że jeśli nie będzie on zadowolony z Twoich usług, może w kilka chwil przejść do konkurencji. Jak zwiększyć lojalność klienta? Postaw na sprawdzone strategie:
- Nie obiecuj niemożliwego – zadbaj o to, by informacje na Twojej stronie internetowej pokrywały się z rzeczywistością.
- Zadbaj o obsługę klienta – sprawnie odpowiadaj na maile i troszcz się o to, by klient czuł się bezpiecznie.
- Nagradzaj lojalność – wprowadź program lojalnościowy dla stałych klientów, który obejmuje np. rabaty, darmową dostawę, punkty czy dostęp do produktów w przedsprzedaży.
- Dziel się wiedzą – zacznij prowadzić blog firmowy i newsletter oraz zwiększ swoją aktywność w mediach społecznościowych.
Istotne są również opinie, które często sprawdzają potencjalni klienci. Jak poprosić klienta o polecenie? Możesz to zrobić w wiadomości e-mail po zakupie – z linkiem kierującym do wystawienia opinii.
Najnowsze artykuły
Zmiana formy działalności od 01.01.2025 Szanowni Państwo, W związku z przygotowaniami do wdrożenia nowych usług dodatkowych, a także
Podsumowanie roku 2024 w Biuro31 – Biuro Wirtualne Poznań, Warszawa, Wrocław Podsumowanie roku 2024 w Biuro31 – Biuro Wirtualne Poznań
Biuro31 Warszawa – jeszcze szybsza obsługa Twojej korespondencji! Biuro31 Warszawa – jeszcze szybsza obsługa Twojej korespondencji! Z
Jak budować trwałe relacje z klientami w erze cyfrowej transformacji? W dzisiejszym dynamicznym świecie biznesu sukces firmy zależy nie tylko od