Podstawowe informacje
Dzięki naszemu Panelowi Klienta możesz wygodnie zarządzać swoją usługą Biura Wirtualnego Biuro31 w pełni online.
Jego funkcjonalność jest stale rozbudowywana, na dziś dzień umożliwia m.in.
- Wgląd do swojej umowy.
- Sprawdzenie czy mamy jakieś listy do odebrania w lokalu biura
- do kiedy
- jaki jest numer oraz PIN do skrytki
- Sprawdzenie czy mamy jakieś listy, które zostały zarchiwizowane.
- Zlecenie przełożenia zarchiwizowanej poczty z archiwum do skrytki indywidualnej.
- Zlecenie zniszczenia listu.
- Przedłużenie ważności PIN do lokalu i skrytki o dodatkowe 24h.
- Zlecenie usługi skanowania listu.
- Przypomnienie PIN do drzwi lokalu biura.
- Przypomnienia loginu i hasła do Panelu Klienta oraz Systemu Rezerwacji lokalu.
Już wkrótce Panel Klienta zostanie rozbudowany o nowe funkcjonalności, które pozwolą z łatwością załatwiać wszelkie sprawy związane z usługą Biura Wirtualnego Biuro31.
Potrzebujesz dodatkowych informacji na temat naszych usług? Sprawdź najczęściej zadawane pytania (FAQ).