Podstawowe Informacje o Biurze Wirtualnym - Dlaczego Warto Skorzystać z Biuro31?
Co to jest biuro wirtualne?
Biuro wirtualne to usługa, która umożliwia firmom oraz osobom fizycznym nieprowadzącym działalności gospodarczej posiadanie prestiżowego adresu bez konieczności wynajmu tradycyjnego biura, a nawet bez fizycznej obecności w danym miejscu.
Po co przedsiębiorcy biuro wirtualne?
• Dla własnego bezpieczeństwa i zachowania prywatności (nie anonimowości)* – Twój adres nie będzie publikowany w internecie w rejestrach typu CEIDG, KRS, itp., gdzie każdy może go z łatwością odnaleźć. Twój adres domowy nie będzie również widoczny na fakturach, w umowach zawieranych z klientami, na firmowej stronie internetowej, profilach w social media itd.
• Ograniczenie kosztów – jeśli działasz online, masz klientów głównie zza granicy, wykonujesz usługi u klienta, nie potrzebujesz tradycyjnego biura, którego wynajem to często przynajmniej kilka tysięcy złotych miesięcznie. Z nami uzyskasz adres dla swojej działalności w najniższej możliwej cenie.
• Prestiżowy wizerunek – z nami możesz mieć adres swojej firmy w centralnych dzielnicach głównych miast w Polsce. Takie adresy wyglądają bardziej profesjonalnie i są lepiej postrzegane przez partnerów biznesowych niż firmy usytuowane na obrzeżach miast, w mniejszych miastach lub miejscowościach.
• Brak zgody właściciela mieszkania na zarejestrowanie w nim firmy – jesteś obcokrajowcem lub wynajmujesz mieszkanie, nie posiadasz własnej nieruchomości i nie potrzebujesz tradycyjnego biura? Bez zgody właściciela wynajmowanego mieszkania nie masz prawa rejestrować w nim firmy. Urząd Skarbowy po zarejestrowaniu firmy często sprawdza, czy masz stosowne pozwolenie. Bez niego firma nie może używać wskazanego adresu, zostanie wykreślona z rejestru, a Ty możesz ponieść dodatkowe konsekwencje prawne, np. konieczność zwrotu VAT, dofinansowań itd.
• Dofinansowania, dotacje i konkursy lokalne lub regionalne – często dofinansowania i konkursy są zlokalizowane w określonych obszarach. Przykładowo, możesz ubiegać się o dotację z programów Unii Europejskiej lub brać udział w konkursie dla start-upów tylko jeśli Twoja firma jest zlokalizowana w województwie wielkopolskim. Jeśli pochodzisz z Wrocławia, nic straconego! Zarejestruj nową spółkę w Poznaniu w naszym biurze wirtualnym.
• Potrzeby marketingowe – na potrzeby SEO (pozycjonowania, promowania w internecie swojej strony internetowej), aby pokazać potencjalnym klientom, kontrahentom, partnerom biznesowym, że Twoja firma się rozwija, posiada wiele oddziałów. Jest to szczególnie istotne, gdy świadczymy usługi dla klientów indywidualnych, którzy w pewnych sytuacjach preferują skorzystanie z usług firmy lokalnej, posiadającej oddział w danym mieście. Z nami możesz mieć zarejestrowany oddział swojej firmy w głównych miastach Polski.
Po co osobie prywatnej biuro wirtualne?
Większość z powyższych punktów jest nadal aktualna, natomiast w przypadku osoby prywatnej zastosowanie biura wirtualnego niesie również inne korzyści:
• Dla własnego bezpieczeństwa i zachowania prywatności (nie anonimowości)* – prowadzisz działalność nierejestrowaną, sprzedaż w internecie, sklep internetowy, blog, stronę internetową? Nie podawaj swojego adresu prywatnego. Na podstronach typu Regulamin, Polityka Prywatności możesz wskazać adres biura wirtualnego jako adres korespondencyjny.
Kto najczęściej korzysta z naszego biura wirtualnego?
Mamy każdego rodzaju odbiorców naszej usługi, są to m.in.:
• osoby prywatne, fizyczne bez działalności gospodarczej
• jednoosobowa działalność gospodarcza
• Spółki osobowe:
◦ Spółka cywilna (s.c.)
◦ Spółka jawna (sp.j.)
◦ Spółka partnerska (sp.p.)
◦ Spółka komandytowa (sp.k.)◦ Spółka komandytowo-akcyjna (S.K.A.)
• Spółki kapitałowe:
◦ Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością (sp. z o.o.)
◦ Spółka akcyjna (S.A.)
◦ Prosta spółka akcyjna (P.S.A.)
• Stowarzyszenia i fundacje:
◦ Stowarzyszenie rejestrowe KRS
◦ Stowarzyszenie zwykłe
◦ Fundacja
◦ Fundacja rodzinna
Czym się wyróżnia oferta Biuro31 na tle konkurencji, innych biur wirtualnych?
• Oferujemy najniższą możliwą cenę na rynku – roczny koszt abonamentu to jedyne 240 zł netto, 295,20 zł brutto. Aktualną cenę sprawdź w zakładce cennik. Przy tak bardzo atrakcyjnej cenie świadczymy usługę w sposób profesjonalny, bezpieczny dla klientów.
• Stała cena usługi rok do roku – nasza cena usługi biura wirtualnego to nie jest promocja, udaje nam się utrzymać taką samą, atrakcyjną cenę usługi rok do roku, od początku istnienia biura wirtualnego Biuro31 nie podnieśliśmy cen naszym klientom, mimo faktu, że koszty w zasadzie wszystkiego na rynku wzrosły.
• Prosta oferta, brak pakietów – nasza oferta jest bardzo prosta. większość naszych klientów potrzebuje podstawowej usługi, którą otrzymuje w bardzo atrakcyjnej cenie. Wszystko, co jest zawarte w cenie opisane jest w sekcji szczegółowa oferta, opcjonalne usługi typu skanowanie można zamówić na późniejszym etapie i tylko jeśli będą faktycznie potrzebne, wygodnie i szybko przez Panel Klienta.
• Do większości naszych biur dostęp zapewniamy w trybie 24h przez 7 dni w tygodniu – jest to w pełni automatyczny i samodzielny dostęp. Potrzebujesz odwiedzić nasze biuro, aby odebrać swoją korespondencję, przeprowadzić w nim spotkanie, albo zwyczajnie popracować? U nas jest otwarte non stop. Szanujemy Twój czas i dostosowujemy się do Ciebie, a nie odwrotnie.
• Bezkontaktowość – nie każdy ma ochotę lub z różnych względów nie chce spotykać się z innymi. U nas to możliwe, dostęp do biura jest w pełni samodzielny, wszystko załatwiamy online, zarządzasz swoimi usługami online. Choć nie możemy zagwarantować, że gdy akurat przyjdziesz do biura nie będzie tam innego klienta, który również przyszedł odebrać swoją korespondencję, to jednak, jeśli przyjdziesz w godzinach wczesnoporannych lub późnowieczornych, szansa, że kogoś tam spotkasz, jest minimalna, żeby nie powiedzieć równa zeru.
• Zarządzaj swoją usługą wygodnie i samodzielnie przez Panel Klienta – odzyskaj PIN do drzwi biura, przedłuż możliwość odbioru poczty o 24h, zamów skanowanie, zgłoś chęć odbioru listów z archiwum – te i inne czynności wykonasz wygodnie samodzielnie przez dedykowany Panel Klienta. W systemie rezerwacji lokalu zarezerwujesz samodzielnie i w pełni online dostęp do biura na potrzeby spotkania lub pracy. Wszystko to wykonasz o dowolnej porze dnia i nocy.
• Umowa online w trybie 24h/7, pełna transparentność i wszystkie informacje na stronie internetowej – nie musisz pisać maili, rozmawiać przez telefon, czekać na ofertę, tracić czasu. Opis naszych usług (szczegółowa oferta), tego jak działamy (FAQ), wzór umowy oraz formularz zawarcia umowy (nowyklient.biuro31.pl) znajdziesz na naszej stronie internetowej. Zapoznaj się z tymi informacjami, zawrzyj umowę przez internet o dowolnej porze i w dowolnym dniu tygodnia, w tym w święta – bez drukowania, skanowania, podpisywania. Samą umowę otrzymasz po zweryfikowaniu swoich danych przez nas. Data na umowie będzie tożsama z datą wypełnienia formularza zawarcia umowy. Z pewnych powodów potrzebujesz umowy konkretnie z datą jej wypełnienia, nawet jeśli jest to środek nocy lub 23:55 i za pięć minut data się zmieni? Oczywiście u nas to możliwe, 5 minut wystarczy w zupełności, aby wypełnić i wysłać formularz zawarcia umowy z nami. Jak to jest u konkurencji? Zwykle, aby zawrzeć umowę potrzebujesz pytać o ofertę, odczekać czas, aby ją otrzymać, drukować, skanować, odsyłać, a wszystko to możesz zrobić jedynie w czasie pracy danej firmy. Z nami nie tracisz czasu, działamy błyskawicznie!
* Biuro wirtualne służy m.in. do zachowania prywatności, ale nie służy do zachowania anonimowości ani do działań niezgodnych z prawem. Twoje dane zostaną zweryfikowane na etapie zawierania z nami umowy, a w uzasadnionych przypadkach przekazane stosownym służbom i urzędom, np. komornikowi, policji, sądowi, Urzędowi Skarbowemu, Urzędowi Celnemu itd. Twoje dane nie zostaną nigdzie upublicznione i nie zostaną przekazane osobom bez stosownego upoważnienia, przede wszystkim osobom postronnym, klientom, partnerom biznesowym, kontrahentom itd. Jedynie służby Państwa Polskiego ze stosownym umocowaniem prawnym otrzymają komplet Twoich danych, jeśli się po nie do nas zgłoszą.
Potrzebujesz dodatkowych informacji? Skontaktuj się z nami, ale najpierw sprawdź najczęściej zadawane pytania (FAQ). Odpowiedź na Twoje pytanie już pewnie tam jest.