Plany rozwojowe - szukamy kolejnych lokalizacji

biuro

Jesteś agentem nieruchomości? Właścicielem lokalu biurowego lub jego przedstawicielem? Czekamy na Twoją ofertę.

W związku z rozwojem poszukujemy kolejnych lokalizacji pod oddziały Biura Wirtualnego Biuro31.

Skupiamy się na dużych miastach wojewódzkich (Kraków, Wrocław, Łódź, Gdańsk i inne), gdzie rozwija się biznes.

Interesują nas biura w centralnych dzielnicach miast (niekoniecznie ścisłe centrum), zlokalizowane w miejscach, gdzie można w okolicach zaparkować samochód (możliwość również z naszej strony wynajmu miejsca postojowego).

Samo biuro musi spełniać kilka wymagań:

  • Dostęp dla klientów 24/7 (preferowane), minimum 6-22 – klienci pojawiają się w biurze po odbiór swojej poczty w różnych godzinach, w drzwiach biura zamontowany zostanie zamek elektroniczny na PIN (dostęp jest monitorowany, wiadomo kto wchodzi do biura)
  • Jednoznaczny adres, który może być wykorzystany jako adres rejestracyjny firm klientów, gdzie bez problemów będzie docierała poczta.

  • Możliwość odbioru korespondencji przychodzącej do klientów z dedykowanej skrzynki pocztowej lub recepcji (na stałe w siedzibie biura nie będzie przebywał żaden pracownik).
  • Zgoda w umowie na działalność biura wirtualnego, gdzie adres zostanie wykorzystany przez klientów do rejestracji firm, a sami klienci będą mogli w ograniczonym zakresie godzinowym skorzystać z biura.

Jeśli chodzi o metraż to rozważymy lokale ok 15-40 mkw, jedno lub dwa pomieszczenia.

Idealnie się sprawdzą miejsca, gdzie istnieje dodatkowo możliwość wynajmu godzinowego salki konferencyjnej (dodatkowa opcja zarobku dla właściciela lokalu), choć nie jest to wymóg konieczny.

Interesuje nas długoterminowa umowa najmu, do ustalenia.

Skontaktuj się z nami, odpowiemy w ciągu 24h.

Najnowsze artykuły

Customer Journey w praktyce: Historia dwóch dróg do wirtualnego biura w Poznaniu

Customer Journey w praktyce: Historia dwóch dróg do wirtualnego biura w Poznaniu Co łączy młodą projektantkę wnętrz i doświadczonego

Czytaj więcej

Jak zwiększyć lojalność klientów wobec marki?

Jak zwiększyć lojalność klientów wobec marki? Lojalność klienta napędza rozwój, chroni przed trudnymi czasami i buduje rozpoznawalność

Czytaj więcej

5 kluczowych elementów skutecznej analizy konkurencji

5 kluczowych elementów skutecznej analizy konkurencji Czy wiesz, że aż 61% firm przyznaje się do braku regularnej analizy konkurencji? To

Czytaj więcej
Wrocław miasto

Wrocław – zmiana częstotliwości odbioru poczty

Zwiększenie częstotliwości odbioru poczty dla Wrocławia Z radością informujemy, że w Biuro31 Wrocław odbieramy teraz pocztę trzy razy w

Czytaj więcej
automatyzacja procesów biznesowych

Jak zoptymalizować procesy biznesowe? Przegląd narzędzi do automatyzacji

Jak zoptymalizować procesy biznesowe? Przegląd narzędzi do automatyzacji W dynamicznym świecie biznesu, przedsiębiorcy nieustannie poszukują

Czytaj więcej

Jak przygotować firmę na kryzys gospodarczy?

Jak przygotować firmę na kryzys gospodarczy? Przygotowanie firmy na trudne czasy wymaga strategicznego podejścia, którego celem jest

Czytaj więcej