Wirtualne biuro dla osoby pracującej zdalnie – Warszawa, Wrocław i Poznań
Praca zdalna z roku na rok zyskuje coraz większą popularność. Wiele osób organizuje sobie miejsce pracy w domu lub pracuje w podróży, kawiarniach, przestrzeniach coworkingowych czy ciepłych krajach. Praca zdalna daje mnóstwo możliwości rozwoju i ogranicza niedogodności związane z pracą w biurze, takie jak czasochłonne dojazdy czy głośni współpracownicy. Dla osób pracujących zdalnie problemem może być jednak adres do rejestracji firmy – co zrobić, jeśli nie chcę podawać prywatnego adresu do wiadomości publicznej? Rozwiązaniem może być biuro wirtualne dla osoby pracującej zdalnie. Poznań, Wrocław i Warszawa to lokalizacje, w których możesz zarejestrować swój biznes pod atrakcyjnym adresem.
Ta usługa jest dla Ciebie, jeśli:
- zależy Ci na prestiżowym adresie do rejestracji firmy,
- chcesz otrzymywać listy na wirtualny adres,
- szukasz wirtualnego biura otwartego 24/7,
- szukasz najtańszego biura wirtualnego w Polsce,
- chcesz zawrzeć umowę online, bez wychodzenia z domu,
- cenisz zautomatyzowany, bezkontaktowy odbiór korespondencji,
- nie potrzebujesz dodatkowych usług, takich jak przekierowywanie połączeń, odsyłanie listów czy dostęp do salki konferencyjnej.
Wirtualny adres dla osoby pracującej zdalnie na etacie
Wśród osób pracujących zdalnie znajdują się nie tylko osoby prowadzące własny biznes, lecz również pracownicy na etacie, którzy mogą realizować zadania służbowe z domu lub podróży. Jeśli praca zdalna jest dla Ciebie okazją, by podróżować po świecie, możesz wykorzystać wirtualny adres dla osoby pracującej zdalnie do odbioru prywatnej korespondencji w Warszawie, Wrocławiu lub Poznaniu. Naszą ofertę kierujemy nie tylko do przedsiębiorców, lecz również do osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej – przechowamy dla Ciebie korespondencję, którą odbierzesz po powrocie z podróży.
Jak rozpocząć współpracę z wirtualnym biurem?
Cenisz sobie wygodę i możliwość załatwiania formalności przez internet? Rozpoczęcie współpracy z naszym wirtualnym biurem nie wymaga osobistego spotkania, wysyłania i skanowania dokumentów. Wystarczy, że wypełnisz formularz zawarcia umowy dostępny na naszej stronie internetowej i określisz szczegóły, takie jak:
- lokalizacja wirtualnego biura dla osoby pracującej zdalnie (Wrocław, Poznań lub Warszawa),
- status prawny działalności (brak firmy, nowa firma lub istniejąca firma),
- dane osoby reprezentującej lub pełnomocnika,
- własny adres korespondencyjny,
- osoby do kontaktu,
- data rozpoczęcia umowy.
Przesyłając ten formularz, rozpoczynasz proces zawierania umowy (wcześniej możesz też niezobowiązująco zapoznać się ze wzorem umowy). W następnym kroku poprosimy Cię o wykonanie przelewu weryfikacyjnego (1 gr) i odpowiedź na SMS-a z pytaniem o chęć zawarcia umowy. To już prawie wszystko! Na koniec wygenerujemy dla Ciebie umowę na 12 miesięcy i prześlemy fakturę – po jej opłaceniu będziesz mógł korzystać z naszego adresu do korespondencji i do rejestracji. Umowa nie odnawia się automatycznie: system wygeneruje przypomnienie e-mail o końcu umowy wraz z propozycją przedłużenia współpracy.
Jak odbierać korespondencję z wirtualnego adresu?
Chcesz poznać szczegóły dotyczące wirtualnego biura dla osoby pracującej zdalnie w Warszawie, Wrocławi lub Poznaniu? Sprawdź naszą ofertę i zapoznaj się z najczęściej zadawanymi pytaniami (FAQ). Możesz też skontaktować się z nami mailowo, przez formularz kontaktowy lub czat.