Zarządzanie online wirtualnym adresem
Każdy Klient otrzymuje od nas dostęp do Panelu Klienta, który umożliwia zarządzanie wirtualnym adresem w trybie online. Stawiamy na automatyzację usług, dlatego wiele procesów odbywa się u nas drogą elektroniczną: od podpisania umowy przez kontakt aż po dostęp do dokumentów i historii poczty. Panel Klienta jest dostępny 24/7 z każdego urządzenia podłączonego do internetu. Zarządzanie wirtualnym adresem firmy jeszcze nigdy nie było tak proste! Usługę udostępniamy wszystkim Klientom korzystającym z naszych adresów w Warszawie, Wrocławiu i Poznaniu.
Usługi zdalne dla nowoczesnych przedsiębiorców
Cenisz możliwość załatwiania spraw biznesowych przez internet? Biuro31 to wirtualne biuro, które wychodzi naprzeciw oczekiwaniom nowoczesnych przedsiębiorców: z nami masz pełną kontrolę nad swoją korespondencją, a historia Twojej poczty znajduje się w wygodnym Panelu Klienta. Naszą ofertę kierujemy również do osób, które nie prowadzą działalności gospodarczej, lecz chcą skorzystać z prestiżowego adresu korespondencyjnego.
W ramach oferowanych usług wysyłamy powiadomienia e-mail o przychodzącej korespondencji, dlatego nie musisz się martwić nieodebranymi telefonami – wiadomość przeczytasz w wolnej chwili i odbierzesz swoje listy ze skrytki w dogodnym terminie. Możesz też skorzystać z dodatkowej usługi, jaką jest skanowanie dokumentów. Wrocław, Poznań, Kraków i Warszawa to obecne lokalizacje naszych wirtualnych biur. Dzięki automatyzacji i skupieniu się na kluczowych usługach jesteśmy najtańszym wirtualnym biurem w Polsce. Dołącz do nas i znajdź swoje miejsce na mapie Wrocławia, Poznania, Krakowa lub Warszawy!
Co zyskasz dzięki współpracy z Biuro31?
Korzystanie z wirtualnego biura w Krakowie, Warszawie, Poznaniu lub Wrocławiu i możliwość zarządzania online swoim wirtualnym adresem oznacza dla Ciebie pełną wygodę oraz kontrolę nad swoimi sprawami, co z kolei ułatwia prowadzenie biznesu. Jakie korzyści zapewniamy naszym klientom?
- Całodobowy dostęp online do Panelu Klienta – możesz zarządzać swoją korespondencją w dowolnym czasie, z każdego miejsca na świecie.
- Prosta i wygodna obsługa online – samodzielnie przedłużysz termin odbioru poczty, zamówisz skanowanie dokumentów lub zgłosisz odbiór korespondencji z archiwum.
- Automatyczne powiadomienia o poczcie – otrzymujesz e-mail z informacją o nowej korespondencji, dzięki czemu masz nad nią pełną kontrolę i odbierasz listy wtedy, kiedy masz czas.
- Rezerwacja biura online – możesz łatwo i szybko umówić spotkanie (do 10 h rocznie), bez konieczności kontaktu telefonicznego i osobistego.
Biuro31 to odpowiedź na potrzeby osób, które cenią komfort, oszczędność czasu i niezależność. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą.